11 October 2011

Tere ja hallo!

V6tsin vaevaks j2lle kirjutada yle pika aja. Siiani pole lihtsalt olnud mahti seda teha. Yx p6hjus on kindlasti see, et ma lihtsalt ei viitsi ja teine pohjus, et polegi nagu midagi v2ga kirjutada. Ma ei hakka ju kirjutama iga p2ev, et k2isin t88l ja siin sooja p2ikese all on nii tore ja maruvahva. Seda te juba teate nagunii ammu, et siin on soe p2ike ja seda on v6rreldes euroopaga ikka kordades rohkem. See selleks. R22kides t88st siis viimased kuud olen t88tanud kohas nimega Coffee Club. Kes Austraalias k2inud see teab mis brandiga tegu. Neid Coffee Club'e on siin koalade ja madude maal p2ris ohtrasti. Tegemist on siis sellise kohviku stiilis toiduga mida mul tuleb valmistada. Menyy pole nyyd teab mis huvitav ja megamaitsev aga kogemus sellegi poolest. Olen p2ris palju saanud iseseisvalt k88gis tegutseda ja majandada. Ytleme nii, et see k88gi standard pole kindlasti see mis minu eelmistes t88kohtades Austraalias ja Londonis kuid kogemuse m6ttes on see v2ga kymnesse minu jaoks. Ega siis restoranid pole ainukesed kohad kus inimesed oma keha kinnitamas k2ivad. Kohvikud on siin p2ris populaarsed ja kindlasti on oma brandinimega esirinnas ka Coffee Club. Mainin veel 2ra, et tegelikult t88tan ma isegi kahes Coffee Clubis korraga. M6ned n2dalad tagasi sain veel m6ned 6htused vahetused lisaks oma kodu kandis The Gap'is olevas Coffee Clubis. Nagu eesti mehele kohane tuleb rabada ikka kahe t88kohaga:) V6i noh nii r22gitakse, et eesti mehed pidid ilged t88rygajad olema. Aga selle ma j2tan lugeja otsustada kas see nii ikka on. Minu jaoks on tegu lihtsalt sellega, et liiga palju on vaba aega ja mis siin ikka passida. Parem teen t88d ja teenin raha, et saaks seda suurt loodetud rahahunnikut ehitada:) Jah muidugi. Yldiselt olen harjunud, et restoranis t88tades tuleb tunde n2dalas sinna 50-55 kanti ja kuna selles esimeses Coffee Clubis tuleb neid tunde umbes 35-40 siis otsustasin lihtsalt yhe t88koha veel omale sebida. M6eldud ja tehtud.
The Gap, Brisbane - hommikul vara bussi oodates

L2kski juba jutt liiga pikaks sellest t88st. Mis siis veel? Viimased kuud olen saanud ka palju palli r6ngast sisse loopida. S6ber avastas, et siin meie kandis on korralikud v2ljakud kus korvidel on isegi v6rgud kyljes. V2ljakuid siis tervelt neli. N2dalas olen v2hemalt 3-4 korda k2inud k2tt harjutamas, et pyss ikka korralikult 6litatud oleks kui Eestis k6vemaks korvpalliks l2heb:) Lisaks treenin endiselt oma selga, et sellega j2lle 6nnetus ei juhtuks. Taastusraviarst soovitasid sellega j2tkata pikalt p2rast operatsiooni ja nii ma ka teen.

 Nagu n2ha oma road tripi blogi ma ei j2tkanud kuna see oleks tulnud v2ga pikk. Selle asemel alustasin v2ikest videoblogi. Esimesed 2 osa on juba yleval youtube'is. Lingid on ka siin all pool lehekyljel olemas. Yritan ysna pea uued osad lisada. Ei ole see videote tegemine kerge kui arvuti on nii vana, et tahaks selle suure pauguga ymber puu lyya:) Videot88tlusprogramm vajab k6vasti v6imsamat arvutit nii, et seni tehtu on k6ik nagu p6lve otsas kokku meisterdatud. Aga usun, et teen neid osasid kindlasti juurde. Materjali sirvides vaatan, et yx 3-4 osa tuleb kindlasti veel. Elame n2eme.

Ega palju mul siin prussakatest tulvil riigis ei olegi j22nud. T2nase seisuga veel 13 p2eva. Enamus nendest p2evadest olen t88l muidugi. Viimase n2dalavahetuse veedan Gold Coast'il kohalike s6pradega. Plaanis on v2ike yritus basseinidega, lihagrillimisega ja m6nusas annuses 6lledega. Veel on plaanis teha p2evane tripp kohalikku hipilinna Nimbinisse ja loodame, et saab ka viimast korda Byron Bays rannam6nusid nautida.

Ja kui siit lahkun siis kohe puhkama:) Ammu juba aeg selleks. Kaua sa ikka rabad t88d teha. On vaja kindlasti puhata ja m2ngida. Puhkuse sihtkohaks on Kambodza ja v6ib olla ka Tai Kuningriik. Aega on mul puhkust nautida natuke v2hem kui kuu aega ja eks siis ole n2ha kas j6uan peale Kambodza ka Taisse minna ...v6i hoopis Vietnami? Kui Kambodzasse olen maandunud siis koha peal otsustan. Esimesed p2evad kavatsen veeta Sihanoukville'is eestlaste hotellis nimega Beach Road Hotel millest on ka Eesti ajakirjandus juttu teinud m6ned korrad. Ei sa 8elda, et ma ei oota juba seda reisi. Polegi kunagi aasias ju k2inud. 5 tundi mis ma Malaysias Kuala Lumpuri lennujaamas veetsin Austraaliasse tulles, ei l2he arvesse. 6nneks on mul Kambodzasse minnes ja sealt tagasi tulles asja ka Kuala Lumpurisse j2lle nii, et yritan ka seal tiirud peale teha. Aasiast lahkudes j6uan Londonisse kus veedan paar p2eva ja siis tere tulemast suurte v6imaluste riik, Eesti! Kas pole tore? :) P6hjusi on mitmeid miks v6iks koju minna mingiks ajaks v2hemalt. Ja need p6hjused on s6brad, ema, isa, 6de, vend... rohkem p6hjuseid ei olegi vaja ma arvan. Ja loomulikult ootan ma kindlasti ka seda, et saaks korralikult korvapalli m2ngida koos s6pradega millele v6iks j2rgneda kuum saun koos j22kylma 6llega n2iteks. Ma ei oleks yldse selle vastu.

Jadaega!

No comments:

Post a Comment