27 October 2010

Esmamulje on väga positiivne

Paar päeva olen Gold Coastil veetnud ja siiani on elamused väga positiivsed nagu ka arvata oli. Maja kus elan asub Southportis, umbes 10-15 minuti autosõidu kaugusel Surfers Paradise'ist ja Broadbeachist mis on kohad kus turistid käivad raha kulutamas ja suud lahti ringi luusimas. See viimane käib ka minu kohta:) Aga pole ka ime sest Gold Coast on väga kena linn. Pikk rannajoon, stiilsed hooned, lahedad inimesed, loodus ja loomad. Osa linna asub saartel mis on omavahel ühendatud sildadega. Paaril korral kui oleme ringi sõitnud ei saagi aru, et olen kuskil saarel. Eriti vägev on aga Surfers Paradise kus asub maailma kõrgeim elumaja Q1. See 275m kõrge hoone asub k6igest paarkümend meetrit rannast.
Eks ma alles harjun siinse elu ja keskonnaga. Täitsa elevile ajab kui papagoid ja muud kirjud ja tutilised linnud akna taga ringi lendavad:) Seda ei näe just iga päev... või noh, siiani ei näinud. Üritan oma kaameraga jäädvustada seda kõike ja siis mingi aeg ka väikse video kokku monteerida.

Tänase blogi lõppu panen ka siis väikse anekdoodi mis mulle hiljuti on meelde jäänud:)

Küsimus: Miks oleks see hea kui mehed jääksid rasedaks?

Vastus: Siis nad teaksid kindlalt, et see on nende oma laps:) bahahahahahhaaaa

Ok las ta jääb...:)

No comments:

Post a Comment