25 October 2010

Nägemist, sügis ja talv! Tere tulemast, igavene suvi!

Olengi kohal:) Ütlen ausalt, et väga väsitav lend oli. 22 tundi ööpäevas ei ole sugugi lihtne lennata, eriti minul kes väga lennukiistmesse ära ei taha mahtuda. Normaalsest magamisest ei old juttugi. Malaisiasse jõudes pidin siis paluma kohalikke tollitöötajaid, et nad mulle suuri tange laenaksid ja et saaksin oma pagasis asuvatele asjadele ligi. Pangakaardi oleks ka peaaegu ära kaotanud. Vedas:) Ja jällegi ei saa mainimata jätta AirAsia nägusaid neide, kes Kuala Lumpur-Gold Coast lennul reisijaid teenindasid:) Nii, et kõik see mees Malaisiasse:)

Vaatamata minu paari päevasele seiklusele jõudsin lõpuks ihaldatud Austraaliasse. Mission complete! Esmamulje on üli hea! Eile oli korralik suvepäev ja rannas käis kõvem surfamine, päevitamine ja võrkpall. Õhtul sai juba uues kodus süüa keevitatud ja nii mõnigi õlle joodud. Väsimus on ainult väga suur ja lähen nüüd puhkama. Eks mul aega siin blogida küll ja küll:) Edu teile ja mulle!

Adjöö!

2 comments:

  1. AirAsia lendudel ju kõik ladyboyd ! ;D;D

    ReplyDelete
  2. Tore, et kohal ja elus ning terve! Eks hoia ikka kursis, kuidas asjad sujuvad. Ma ka sain Peterburist koju tagasi ning ilma Wismari põiketa:D
    Ole mõnus!

    ReplyDelete