4 November 2010

Kes ei tööta see ei söö

Täna oli siis järjekordne päev kus sai hommikul natuke ettevalmistusi teha, et minna tööd otsima. Sirvisin netist kohalikke restosid ja printisin hulga CV'sid omale valmis kuna arvasin, et läheb suuremaks enese tööle pakkumiseks(kõlab imelikult kas pole?). Plaan nägi ette, et käin täna Main Beachi restosid ja baare üle vaatamas, et äkki näkkab midagi. Samas oli mul eelmistest päevadest silma jäänud üks mereandide restoran mis asub samas rajoonis kus minagi elan. Mingi päev sai isegi korraks uksest sisse piilutud ja vaadatud millega tegu on. Resto nimi on George's Paragon Waterfront Seafood Restaurant. Samas oli mul väike kahtlus, et kas see ookeani elukate serveerimine on ikka minu teema. Aga täna hommikul mõtlesin, et astun sealt läbi ja ulatan peakokale oma CV igaks juhuks. Uksel oli vastas üks kelneritest kes küsis, et mida peremees soovib. Vastasin, et otsin tööd ja kas ta oleks nii lahke ja kutsuks peakoka. Minu soov täideti ja natukese aja pärast ilmus minu ette suht lühike ja kiilakas vend. Pärast seda kui ta oli paar sõna oma suust teele lasknud oli selge, et ta on shotlane ehk siis britt. Ja tuli välja, et nende resto oli just täna hakkanud otsima oma tiimi uut kokka mis siis tähendas, et me olime üksteisele vajalikud. Ulatasin talle oma CV, vahetasime paar sõna ja leppisime kokku, et lähen kell 17.30 paari tunnisele proovipäevale. Great Success on selle asja nimi inglise keeles. See siis tähendas seda, et Main Beachi restod peavad ilma minuta hakkama saama. Organiseerisin omale puudu olevad kokajalanõud ja olin kokkulepitud kellaajaks platsis. Tööle hakkasin salati- ja külmaosakonnas(sektsioonis?). Tiim tundus sõbralik ja köök ise oli selline...ok. Mitte jällegi just kõige puhtam ja organiseeritum aga võib olla olen ma liiga pedant ja ära hellitatud Londoni restoranidega, kes teab:) Natuke segadust tekitas see, et peakokk karjus shoti aktsendiga uusi tellimusi välja kõva häälega ja teda pidi hoolikalt kuulama kuna tellimuse tsekke mina oma kätte ei saanudki. Aga usun, et sellega harjub. Tegin oma paar tundi ära ja lõpuks pidasin peakokaga maha väikse vestluse milles selgus, et olen tööle võetud kui ma seda soovin. Muidugi soovin. Alustan homme kell 9.30 hommikul. Vot selline lugu oli siis täna. Vaatame mis siis saama hakkab seal. Loodame parimat!

Panin kokku ühe väikse amatöörliku video minu esimesest nädalast Gold Coast'il. Vaadake üle. Rahu!

P.S. Tervitan oma sõpru Wexfordis, Iirimaal! Pidage vastu, palju hullemad ilmad on veel ees!:D



1 comment:

  1. Rahu ka Sulle sinna imedemaale :) and may the head chef be with you... hell no.. may you become a head chef someday!!! Yeah :)

    ReplyDelete