17 November 2010

Allo!


Pole ammu kirjutanudi midagi nagu mõned teist juba on märganud. Pole lihtsalt viitsimist olnud:) Ega ma väga osav sulesepp ka pole, et muud kui kirjutaks. Alustan enda tööst.
Minu tavaline tööpäev algab kell 9.30 hommikul ehk siis umbes 8.50 või 9.00 on äratus. Tavaliselt ma hommikul panen ikka korra kaks snooze'i peale. Teate ju küll kui tähtsad on need 10 minutit mis veel magada saab kui kella edasi lükata. Minu jaoks on sellel igal juhul väga suur tähtsus:) Kodunt lahkun umbes 9.15. 15 minutiga jõuan ilusti rattaga tööle. Isegi 4-5 minti jääb üle. Äkki peaks need ka magamiseks kasutama? Kes teab... Tööle jõudes on minu ülesanne hommikul kohale toodud kaup ilusti suurde külmikusse paigutada. See ei ole just kõige lihtsamate killast tegevus kuna külmkapp on asju heasti täis topitud ja ruumi jääb väheks. Aga nagu ütles mu kunagine klassijuhataja, Ly Kivistik, et kui kuidagi ei saa siis kuidagi ikka saab. Pärast seda hakkab toidu ette valmistamine teenindamiseks(fuck, see kõlab tobedalt). Lõigun tomateid, kurke, salateid, aurutan erinevaid mereande(pärast jahutan), teen erinevaid majoneesi baasil tehtavaid kastmeid, viilutan laime, sidruneid jne. Lisaks on minu teha veel magustoitude ettevalmistamine(põhi asjad ostetakse sisse juba valmis kujul). Tegemist on küllaga. Köögis pole üldiselt kunagi nii, et midagi teha ei ole - alati on! Kui endal ei ole teha siis aitad teisi(kui viitsid muidugi). Üldjuhul on mul oma asjadega tegemist ja teiste asju teen harva. Lõunane service(palju mõistlikum sõna), on meil busyim kui õhtusöök kuna meie resto pakub lõunaid alati poole hinnaga. Pole aru saanud kuidas see küll töötab aga nii ta on. Toidud on üldiselt meil head kuigi palju stuffi ostetakse sisse juba ettevalmistatuna ja nö nullist alustamist on umbees 50%. See aga tähendab, et meil on vähem tööd. On keegi näiteks austreid avanud? Pole just väga lihtne kui neid peaks päevas sadade kaupa avama. Või näiteks keeta homaare ja siis neid pooleks lõikuda jne. See kõik võtab aega ja ruumi. Seda meil kahjuks ei ole. Aga süsteem töötab igaljuhul ja hinnad ei ole ka väga kallid.
Kolleegid on suhteliselt normaalsed inimesed. Esimestel päevadel mind ikka aidati ja näidati kuidas asjad käivad jne. Nüüd saan juba enam vähem ise hakkama kuigi vahel ikka mõni asi vajab üleküsimist. Peakokk on shotlane ja tundub väga mõistlik vana olevat. Veel on meil seal mõned indud, kiwid, ungarlane, austraallased, brasiillane jne. Ungarlasega ma töötan ühes teemas ja jääb vahel arusaamatuks see mees. Tüüp on ise 4 nädalat elus köögis töötanud ja üritab mulle põhitõdesid õpetada:) What the fuck man? Loodame, et tülli me ei lähe, kuigi kergelt üle viskab kui ta targutama hakkab. Mina kui viisakas ja kannatlik inimene ei taha kellegagi tülli minna:) Aga see selleks.
Lõunane vahetus kestab kella 15.00-ni ja siis lähen koju väiksele pausile. Tagasi olen umbes 17.30. Pärast seda kestab dinner umbes kella 21.00-ni ja ongi kogu muusika. Kell 21.30 hiljemalt olen juba kodus. Londoniga võrreldes on see väga mugav ja sobiv. Seal ma saabusin koju vahel kell 1 öösel kuna dinner service kestis kella 23.00-ni ja siis tuli veel metroo ja bussidega reisida vähemalt tund ja peale. Aitab tööst!

Tänud kõigile kes mulle sünnipäeval läbi erinevate kanalite õnne soovisid ja mind meeles pidasid. Samas pole ka hullu kui keegi selle tegemata jättis. Sünnipäev on tühi asi:) Saan ainult vanemaks ja pea läheb hallimaks:) Tegime majas ka väikse ürituse mille sisse kuulusid kartulisalat, äädikashashlõkk, õlle, vein, muusika ja väike ja tore seltskond. Möödus see ilma suurema kärata. Tuli just meelde kuidas ma oma juubelit pidasin Tallinnas eelmine aasta. See oli küll stiilne üritus ja jääb kindlasti kauaks meelde. Samas viimane sünnipäev jääb meelde sellega, et see oli mu elu soojem sündi tähistav päev. Kui hästi mäletan siis kraade näitas 28+. Täitsa ok mis? Pärast kui kodus põhiüritus läbi sai siis käisin kahe toreda tüdrukuga linnas kasiinos. Ei, mitte sellistes nagu Olympic või muu taoline. See on siin linna ainuke aga selle eest suur ja vägev. Baarid, restod, õnneaparaadid, pokeri ja blackjacki lauad, täringuvise(ei tea mis selle nimi täpselt on) jne. Kergelt Oceans 11 või midagi taolist:) Väga mõnus elamus oli. Viskasime kamba peale isegi mõned dollarid masinasse, et oleks ka teemas rohkem:D Selline lugu.

Kell on hetkel 01.31 öösel ja peaks vist magama minema kuna homme ootab mind ees järjekordne tööpäev. Ütlengi siinkohal siis nägemiseni, lugemiseni ja head aega! (viimane lonks õlli ka!)

2 comments:

  1. kuule kalkar, p2ike ei hakka isegi sulle Austraalias peale:P

    ReplyDelete
  2. looduse poolt on nii antud, et l2heb aega ennem kui peale hakkab. p2evitamine ja pruuniks olemine nagunii rohkem naiste teema :)

    ReplyDelete