20 November 2010

Naljakad inimesed ehk võimuvõitlus restoranis

Tulin just töölt ja puhkan kodus. Varsti pean õhtusesse vahetusse tagasi minema. Lunch service oli päris kiire võib öelda. Õnneks oleme ungarlasega koos täna tööl ja hätta ei jää - toit läheb kiirelt välja nagu peab. Ainult see targutamine ei taha ikka kuidagi lõppeda:) No mis ma oskan öelda. Ma vahel olen paar korda irvitanud isegi kui ta midagi käskivas toonis ütleb. Mis ma ikka ennast närvi ajan. Las ta jääb! Ei ole mõtet mingeid intriige ja draamasid korraldada sest see pole minu stiil. Me peame ka edaspidi koos tööd tegema ja parem on kui mingit jama ei oleks. Võtan asja huumoriga ja elu läheb edasi:) Südamesõpru meist kohe kindlasti ei saa:) Vilistan kutile vahel Kapten Tenkeshi meloodiat nalja pärast:D Nats võib kildu ka ju visata.

Täna siiski draamadest mööda ei saanud. Nagu ma ennist kirjutasin, oli täna päris kiire lunch ja rahvast palju köögis süüa tegemas ja seda köögist välja vedamas. Eks siis tehakse ka vigu ja minnakse nägelema. See on suht tavaline köögis. Ma ei saandki päris täpselt aru mis jama peakoka Tomi ja manageri vahel oli. Vist oli nii, et ühel taldrikul oli suur näpujälg vms. See toodi tagasi laualt kui juba enamus praadi oli otsas ja manager kes on ühtlasi omaniku vend, näitas seda peakokale. Ei saand aru kas ta süüdistas kööki selles või mitte. Isegi kui seal on näpujälg peal kui toit valmis siis peavad kelnerid selle äädikaveega tavaliselt puhtaks tegema. Igaljuhul manager hakkas plärtsuma peakokaga ja peakokk ütles, et sina jälgi oma töölisi(runnerid, kelnerid, ettekandjad) ja mina jälgin oma köögi gängi. Manager, kes on kõhn kui vilepill, hakkas kõva häälega kraaksuma ja peakokk kaotas kontrolli ja saatis ta igale poole kohtadesse kuhu päike tavaliselt kunagi ei paista. Polegi ennem vist ühtegi oma peakokka nii vihasena näinud. Tüüp läks päris vihaseks ja karjus mõnusalt kõvasti. Kujutage ette nüüd tattoodega kiilakat shotlast, kel üks hammas on esireas pooleks ja kes näeb välja nagu jalgpallihuligaan filmist Green Street Hooligans. Stiilne vaatepilt:) Manager saatis peakoka minema köögist ja peakokk omakorda saatis manageri väiksesse, üksikusse ja pimedasse kohta uuesti:) Köögis oli hetkeks surmvaikus. Suur DRAAMA!:) Loodame, et Tom tuleb siiski tagasi. Väga mõistlik tegelane minu arust ja tema on ainuke köögis kellega saab natuke jalgpallist rääkida. Ja kindlasti pole see see jalgpall mida USA-s mängitakse ja veel kätega. What the fuck? Ikka see õige jalka mis on maailma populaarseim spordiala. Manager on ka selline naljakas tüüp. Käib ringi kurja näoga nagu Doktor Verhovtser multifilmist Kolmanda Planeedi Saladus(mõned vast ikka mäletavad seda nõukaaja klassikat:)) Ta ei ole omanik nagu ma mainisin vaid omaniku vend aga käitub küll nagu oleks Don Kõikvõimas Restorani Direktor Rahaboss:) Naljakad inimesed on ikka olemas. Vahel vahib prügikasti, et mis on ära visatud. Näpib ja nuusutab, et kas äkki on korralikud toiduaineid sinna sattunud. Vahel on heas tujus ka ikka siis naerab ja tuleb vennastuma. Tavaliselt pöördub kellegi poole siis ütleb aktsendiga braser ehk vennas/vend. hau ar ju braser? Kusjuures ei teagi mis rahvusest ta on. Arvan, et kuskilt aasiast. Pull tegelisnki ma ütlen!:)

Täna on jälle millegipärast vihmane ilm kuigi lubas päikest ja hommikul oligi päris mõistlik suveilm. Samas kui ma tööl pean olema siis tulgu või lumi maha kuigi seda pole siin Gold Coastil vist kunagi juhtunud ma arvan:) Vabadel päevadel soovin ma aga ainult rannailma:)

Varsti peabki hakkama rattaga tööle tagasi uhama. Õhtul, minu aja järgi kell 22.45, hakkan netist Arsenali ja Tottenhami vahelist jalkamängu vaatama. Keda huvitab siis www.myp2p.eu või www.veetle.com abiks.  Tuleb kõva andmine ja üldjuhul pole nende klubide vahelised mängud kunagi igavad. Tiimid asuvad üksteisest vaid 4 miili kaugusel. Tegemist on siis põhja-Londoni derbiga. Kõva rivaalitsemine käib fännide ja klubide vahel. Mul hakkavad vaikselt juba liblikad kõhus lendama. Tottenham pole Arsenali nende kodus võitnud juba 1993 aastast saadik. Loodame, et see ka nii jätkub:) Kohe kindlasti võtan paar õlle õhtul ligi:)

COME ON ARSENAL!

3 comments:

  1. ehh zhizhn, hot za hui derzhis!
    viskasin esimest korda blogile pilgu peale.
    vsjo zajebiss tam utjebja kak ja panimaju.
    siin kandis käib kõva kino, keegi on vist liiga palju lädra saadet vaadand aga no eks igal oinal oma mihklikas.davai....märk maha pandud, et Su blogile pilgu peale viskasin (esimest korda elus loen kellegi blogi...for riiil). eddie griffin from def jam comedy:......."u r looking at dead man....i got 5-6 years tops..... IM ROBBING BANKS!!!...im gonna assassinate the president, I aint got shit to lose".

    1

    ReplyDelete
  2. Marti: No tore, mingi hetk, kui tundub õige aeg, võta ise võim üle. Tundub, et see omaniku vend on ka eemaldatav:D

    ReplyDelete
  3. :D kle nad on jah siukesed omamoodi tegelased. egiptlased nagu nyyd v2lja tuli:) seniks kuni raha asja on korras mul pretensioone ei ole:) siiani on k6ik h2sti

    ReplyDelete