26 November 2010

Külma ja lund? Tänan, ei!

Ütlen, kohe ära neile kes Eestis lume üle rõõmustavad - nautige seda ja andke minna:) Ma pole ise kunagi suur lumefänn olnud. Esiteks on talved tavaliselt pimedad, pikad ja külmad. Mulle meeldiks talv rohkem kui lund oleks mõistlikus koguses, päike paistaks ja öösel oleks tähed taevas:) Olen nõus näiteks minema kasvõi homme Anktartikasse sest ma pole seal kunagi käinud ja see oleks uus kogemus aga eelmine talv kamasööjate maal oli ju hullumaja! Looduse suur vingerpuss. Meetrite viisi lund ja kuskile liikuda ei saa, ei autoga ega jala. Ja see tuisk ja värgid, ei aitäh! Ei kutsu ju ometi õue?:) 1 päev max siis aitaks:) Nii, et suusatage, uisutage ja ehitage lumememmesid kui soovite, minu jaoks sobib t-särk, soe päike ja külm õlu siiski rohkem:) Ja ma kindlasti ei vingu talve üle, lihtsalt iga ühele oma.

Eelmises blogis kirjutasin väiksest köögidraamast. See lõppes sedapsi, et peakokk Tom panigi minema esialgu ja ei old tööl mingi 4-5 päeva. Täna aga oli mul vaba päev ja sattusin temaga ostukeskuses kokku ja ütles, et tuleb siiski tagasi esmaspäevast. Omanik oli helistanud ja said asjad klaariks. Ta jõudis isegi vahepeal mujal töötada mõned päevad. Ei teagi mis teema neil käis ja tegelikult eriti ei huvita ka. Olgu peakokaks kes tahes, kui minul on tööd siis on kõik ok:)

Teisipäeval sai rihm vähe lõdvemaks lastud ja Surfers Paradise'is peol käidud. Kes veel ei tea siis on see põhi möllu linnaosa mis kubiseb baaridest, klubidest ja pubidest. Meil on traditsiooniks tööl, et teisipäeval minnakse välja kolleegidega pummelungi pidama:) See oli minu esimene kord ja ma ei pidanud pettuma. Läksime majakaaslase Liisaga mu töökaaslaste juurde Surfersisse. Istusime seal mõned tunnid ja tegime väiksed napsud, nautisime rõdult vaadet ja siis läksime edasi linna peale. Tänavatel oli rahvast üle mõistuse palju. See nädal on keskkooli lõpetajate party week nagu ma aru olen saanud. Schoolie 2010 või midagi sellist:) Noored panevad ikka päris jõhkrad peod maha:) Kisa ja kära, kaklused, alkohol ja kõik muud lisad. Meie läksime esialgu Beer Gardenisse mis oli päris suur baar/klubi. Ma ei tea kas mulle tundus või pole ma nii ammu peol käinud aga rahva sumin ja kära oli ikka eriti valju seal. Konkreetne lärm lausa:) Mitte, et see mind häirind oleks. Sealt edasi läksime Billy's Beach House'i kus oli Brasiilia teemaline pidu. Live band ja palju ilusaid naisi oli seal muidugi. Üks ilusam kui teine:) Üleüldse käivad naised, vähemalt Gold Coastil, päris julgelt riides ma ütleks. Kui Eestis kantakse miniseelikut siis siin kannavad nad vist ainult vööd:) Väga palju informatsiooni jagatakse välja:) Kui on suured rinnad siis peavad seda muidugi kõik nägema ja kui pikad jalad siis sobib ainult vöö:) Aga mis mul saab selle vastu olla. Minu pärast olgu või alasti:) Pidu siis pidu:) Ma ei viitsi pikemalt jahuda mis peol tehti ja kes kellega tantsis jne. Kes saab tulge ise kohale ja pidutseme:) Proovin edaspidi ka rohkem pilte teha üritustel. Ma nii osav sulesepp ei ole, et teile kõike kirjutada ja jutustada. Natukene ja kõigest mõistlikum kui ühest asjast pikalt ma arvan

Arsenal muidugi oskas laupäeval pähe saada ja terve mu pühapäeva ära rikkuda. Esimene poolaeg Arsenal juhtis 2:0 ja kõik oli nagu mehu. Ma tõesti ei oska kohe midagi öelda kui mängu lõpuks oli seis hoopis 3:2 Arsenali kahjuks. Arsenalil on see loll komme mängida ilusat jalgpalli ja siis mingi hetk ära vajuda. Rohkem liidreid on vaja võistkonda. Ainult kaptenist on üksi vähe. Täna kihutasin rattaga mööda linna Arsenali särgis siis ühest mööduvast autost hüüdis üks noor jumbu mulle: "3:2, 3:2" ja ise irvitas:) Pläss kaotus oma lähimale ja vihatuimale rivaalile oli see. Loodame, et läheb paremaks vorm võistkonnal.

Nüüd hakkabki juba aitama mulle sellest trükkimisest. Panen arvuti kinni ja magama ära. Homme on taas vaba päev ja õhtal ootab mind progressive dinner party naabritega. Mida see endast kujutab ja mis huvitavat juhtus, sellest räägin järgmine kord!

jadaega!

No comments:

Post a Comment