3 December 2010

Eile algas suvi!

Kes hetkel mu blogi lugedes sööb siis jätke see lõik vahele:) Püüdsin just 2 suurt prussakat kinni. Umbes minu pöidla suurused. Üks lojus tormas üleval suures toas ringi ja teine oli pesuruumis. Esimese püüdsin kinni karpi ja viisin õue ja panin paberinutsaka sees põlema. Olen kuulnud, et nii tehakse nendega kuna kui neile lihtsalt peale asutuda siis nende munad tulevad peale astutud jalanõuga kaasa ja nende sugupuu jätkub:) Jätkub see nagunii aga õnneks mitte sellele isendil...ja sellel teisel, kelle ma mürki lastes pesumasina alt välja ajasin. Pihustasin ruumi mürki täis ja läksin ise minema. 5 min pärast tulin tagasi ja kutt oli keset põrandat jalad taevapoole ning tõenäoliselt mõnusas uimas:) Tema lõplik saatus oli nagu sellel esimesel. Muidugi oli vaja suurel nahkhiirel puu otsast välja lennata ja kontrollida mis see ere asi põleb tänaval:) See loom/lind oli umbes suuremapoolse kajaka suurune ma pakun, vähemalt tiivaulatus. Prussakate juurde tagasi tulles siis tegemist ei ole kindlasti sellega, et meie maja on räpane vms, Kindlasti mitte. Meie maja on puhas ja korralik. Siinne kliima on lihtsalt selline mis loob head tingimused nende eluks - niiske ja soe. Hetkel on ilmad natuke vihmasevõitu ja igasugused erinevad putukad tahavad tuppa tulla seal hulgas ka ämblikud näiteks. Ok aitab sellest teemast nüüd:) Lihtsalt tahtsin natuke kirjutada mis elukad siin majandavad ja ringi luusivad:) Suuremat ämblikut ma veel näinud ei ole aga endine majakaaslane filmis ühte minu kaameraga vannitoas seinal ja see on mul arvutis täitsa olemas. Ise olin tööl sel ajal. Oleks tahtnud näha küll. Teinekord.

Eelmine reede oli meil naabritega korraldatud progressive dinner party. See kujutab endast seda, et üks maja teeb näiteks eelroad, teised põhiroad ja kolmandad magustoidu. Päris vägev üritus sotsialiseerumiseks ja toidumaitsmiseks ma arvan. Eestis võiks ka inimesed seda viljeleda. Ehk mõned teevadki nii kuskil aga ise pole kuulnud. Sel korral oli teemaks India. Meie maja(tegelikult seekord ainult Bernadette, kes on siin nn majavanem vms) tegi magustoidu milleks oli mingi pudingu moodi asjandus. Ma täpselt ei mäletagi aga maitsev oli see küll. Eelroad tegid kõrvalt naabrid. Need on siis umbes 4-5 noort inimest kellest osa just kas kolledzi või ülikooli lõpetasid. Nende värk olid mingid taignas asjandused mida kasteti dipikastmesse. Väga hästi söögitorust allaminevad olid ka need kindlasti. Põhiroaks olid kanakarri ja lambakarri millede valmistajateks olid üleaianaabrid, Ben ja Casey, kellest ma mõni aeg tagasi ka rääkisin. Nemad on need kes hiljuti kihlusid. Ka need road olid loomulikult hästi valmistatud ja lõpuks kui kõik toidusöömiseosa läbi sai, oli mu kõht väga väga täis ja suht raske oli istuda ja astuda:). Süüa mulle meeldib ja ma ei kurda:) Üritusel räägiti maast ja ilmast, sain inimestega tuttavaks ja nautisin lihtsalt õhtut. Stiilne!

Üleeile oli hoopis teistsugune üritus. Käisime töökaaslastega jälle Surfersis pidustemas natuke. Nagu eelmine kordki läksime algul ühe india tüübi juurde kus libistasime õlle, vaatasime netist pilte Eestist, Indiast, Austraaliast, kuulasime muusikat jne. Mina näitasin neile oma online fotoalbumit. Peakski sinna fotosid lisama. Mul päris palju pilte mida sinna üles riputada ja mitte ainult Austraaliast vaid ka mujal tehtuid. Siis mingiajapärast läksime linna peale ja maandusime klubis milleks nimeks oli vist Vanity. Ennem muidugi mööda Surfersi tänavaid seilates nägime erakordselt palju rahvast. Uskumatu mis toimus teisipäeval. Täielik läbu!

Vanity's käis loomulikult päris kõva möll. Muusika oli siuke midagi electro-house'i sarnast. Korralik tantsuküte, mis muud. Sealt lahkusime mingi 3-4 ajal vist kui ma ei eksi. Loomulikult ei saanud me üle ega ümber kebabi õgimisest ja nii me ühed söömad ligi võtsimegi:) Lambaliha kebab, chilli- ja küüslaugu kastmetega on minu arust kõige mõistlikum. Aga noh, maitseasi. Lõpuks otsustasime minna meile. Selleks ajaks oli meid 3 inimest kokku. Minu juures istusime ja ajasime veits juttu ja hävitasime natuke veel alkoholi. Ja muidugi oli vaja mul meile tulles garaaziuks puldist lahti vajutada suure mürinaga selle asemel, et vaikselt uksest tulla:) Lõppes kogu see teema mingi pool 7 hommikul:) Mina pidin muidugi tööl olema 9.30. Hommikul ärkasin siis oli kell 9.48. Tundub, et ma ei kuulnud äratust aga slava bogu, et ma mingi valemiga ärkasin:) Täistunniks olin ma igaljuhul tööpostil. Midagi õnneks ei öeldud väga ja loobiti respekti, et ikka tööle jõudsin. See oli üks raske tööpäev aga sain hakkama:) Mõtlesin, et täna saan siis magada pikalt aga ei. Mind kutsuti tööle kuna väge kiire oli ja minu noakasutamisoskused olid vajalikud:) Õnneks olin tööl ainult 4 tundi ja sain kogu vahetuse eest tasu. Pole paha.

Üks omapärane juhtum oli täna kui ma ostukeskuses olin. Käisin poes ja maksin ära oma ostude eest automaatkassas. Viskasin raha masinasse ja sain ka raha tagasi natuke. Aga millegi pärast võtsin ainult mündid ja viie dollarilise unustasin sinna. Mingi aja pärast üks tüüp jooksis järgi, et näe unustasid oma viieka sinna. Thanks, mate! Aus mees! Jõudsin mingi 10 min veel seal ringi vaadata erinevates poodides kui minu kõrval kõnnib üks suvaline mees ja tagant koputab talle õlale keegi ja ütleb, et te unustasite oma viieka maha poodi:) Ja arva ära kas see viieka tooja oli sama kes mullegi viieka järgi tõi. Muidugi oli! Viiekatooja vaatab seda meest kellele ta just raha tõi ja siis vaatab mulle otsa ja naerab... no kuidas saab nii olla, et kahele erinevale inimesele toob raha tagasi erinevatel aegadel ja siis nad järsku on kõrvuti. Vaatas mulle veel otsa ja ütles "Another one":) Huvitav kokkusattumus. Kõndisin selle teise mehega parralleelselt edasi ja ütlesin, et too vana  tõi mulle ka viieka ära mille kassasse unustasin umbes 10 minutit tagasi. Mõlemad olime natuke üllatunud aga meeldivalt muidugi. Aus inimene igaljuhul see viiekatooja:) Loodan, et ta võidab lähitulevikus näiteks lotoga suure summa. See oleks vägev. Edu viiekatoojale, kes sa iganes ka ei oleks!

Eile algas siin suvi muideks. Aga seda päikest võiks rohkem olla Gold Coastil. Suvega algab siin vihmaperiood. Ainuke asi mida ma muuta saan on kolida sellisesse kohta Austraalias kus on suvel päikest rohkem. Räägitakse, et Perth on suvel päikeseline. Nagunii on mul tõenäoliselt veel ainult 11 kuud Austraalias jäänud nii, et tuleb ringi ka vaadata ja kogeda erinevat paiku. Vaatab seda asja veel:)

Vsjo selleks korraks. Homme vaba päev nii, et pikka und mulle!

4 comments:

  1. Selle esimese lõigu peale tõstsin jalad tooli peale ja piilusin hirmuga laua alla :) lucky me - no spooky things there :D

    ReplyDelete
  2. :D ega jah... prussakad pole just meeldivad. ja nad raiped on nii kiired ka veel:D

    ReplyDelete
  3. ma soovitan sul siis omale judina-skaala luua, kuhu erinevate elukate hinded siis paned..nagu top gearis:D siis lugejatel hea aru saada, mis kutiga tegemist on ka..

    palju prussaka eest siis kukub??

    ReplyDelete
  4. prussakas ei aja eriti v2ga judinat... 10st annaks talle maks 2 silma...1 selle eest et ta on prussakas ja 2 punkt selle eest et ta on suur:)

    ReplyDelete