28 December 2010

Wet wet wet

Nagu pealkiri ütleb, tuleb veidi juttu veest ehk siis sellest, et käes on vihmahooaeg ja eluvedelikku sajab taevast alla päevade viisi. Masendav natuke. Polnud väga valmis selliseks ilmaperioodiks, ennem kui siia tulin. See pole kurtmine ja hädaldamine vaid fakti nentimine:) Viimase kuuga olen päikest näinud vaid mõned üksikud päevad. Ja tavaliselt ei ole need vabad päevad vaid ikka siis kui ma pean tööl olema. Räägitakse, et umbes veebruari lõpuks saab see läbi. Elame näeme. Loomulikult on ilmad endiselt soojad aga väga niisked. Isegi pesud ei taha toas ära kuivada. Puhurid ja radikad tuleb selleks ajaks välja ajada. Rattaga tööle ja tagasi sõites on see vihm muidugi kõige "lahedam". Üldse oleks vist mõistlik endale auto muretseda aga kuna mul on plaanis ennem midagi muud ägedat endale soetada siis see asi lükkub esialgu edasi. Ja ma lohutan ennast sellega, et on soe ja varsti varsti on päike tagasi pikemaks ajaks. 300 päeva aastas peaks siin päikest olema nagu ma kuskilt internetis lugesin. Parem oleks, et see nii on. Vaatan hetkel ilmateadet weather.com.au'st ja see teatab, et neljapäev ja reede peaks olema päikeseline. Eks siis saab näha. Sõber tuleb Londonist külla kolmapäeval ja meil on plaanis ringi trippida Gold Coasti ümbruses. Halli ja vihmase ilmaga ei oleks see just väga põnev tegevus. Lisaks on veel tulemas selle aasta viimane päev mida tuleb kindlasti tähistada. Eelistatult kuskil rannal pikutades mõnusa seltskonnaga. (...väike lonks külma õlli...)


Pole kaua aega blogi kirjutanud ja vahepeal olen jõudnud Byron Bays käia paar korda. See on selline väike- ja kergelt hipihõnguline linnake mis asub Gold Coastist umbes tunnikese bussisõidu kaugusel. Esimesel korral kui käisin oli ilm armuline ja päike küpsetas mõnusalt. Sain rannas pikutada ja väikse jalgsimatka teha. Byron Bays asub nimelt mandri Austraalia kõige idapoolsem tipp. Loodus on seal vägev. Suur park, rand, väiksed mäed jne. Vaadake piltide pealt järgi. Väga stiilne!


Teisel korral kui käisin siis ilm enam nii helde ei olnud ja mõlemal päeval mis ma seal olin sadas sellist kerget seenevihma. Enamus aja veetsin majas kus oli väga kirju seltskond - eestlased, ameeriklased, itaallased, iirlased, sakslased jne. Esimesel päeval käis kõvem jõulude tähistamine:) Pole sellist asju nagu jõulurahu siin riigis minu arust. Rahvas tahab jämmida ja pidutseda. Grillitakse, maitstakse palju alkoholi jne. Jõulurahu on rohkem euroopa teema ma arvan. Külm, lumi jne. Istutakse perega koos soojas toas kamina ees ja süüakse ennast seaks:) Meie peo inimestel olid pered kõigil kuskil mujal nii, et mis seal ikka passida - PIDU! Hetkel mul sellest peost pilte ei ole aga varsti kindlasti saan siis panen mõned püsti blogisse ja ka facebooki. Teisel päeval oli kõigil suht raske olla nii, et midagi erilist ei toimunud:) Õhtul hakkasin mina siis tagasi sõitma Gold Coasti ja suutsin mingi valemiga vale bussi peale istuda ja sõitsin Brisbane'i. Õnneks sain sealt rongiga kohe Gold Coasti nii, et lõpp hea kõik hea! Tänud Anna-Liisale kes mu rongijaamast koju tõi! Ega ma polnudki ennem Brisbane'is käinud. Sain vähemalt ristikese kirja:) Kindlasti on plaan varsti sinna tagasi minna. Ehk juba järgmine nädal.


Kindlasti olete näinud saadet Estraalia mis jookseb TV3'st kui ma ei eksi. Ei teagi kohe mida arvata sellest saatest. Ei leia nagu väga paralleele enda eluga siin Coastil. Päris paljud noored eestlased kes saates esinenud, elavad mingites urgastes, kus pole konditsioneeri ja elamustingimused on alla igasugust arvestust. Töödest mida tehakse ma parem ei hakka üldse rääkima. Aga nagu ikka, inimesed ja nende elud on erinevad nii, et edu neile nende tegemistes. See on minu tagasihoidlik arvamus sellest saatest:)


Arvan, et on mõistlik nüüd magama minna kuna homme ootab mind tööpäev. Pärast homset aga 4. päevane minipuhkus. Lisan lõppu pildi kuust mis ma ühel ööl oma kaameraga tegin. Minu arust on see täitsa huvitavalt välja tulnud:)


Adios amigos!

No comments:

Post a Comment