17 January 2011

See you later Gold Coast. It was a pleasure...

Kell on 04.47, istun Gold Coasti lennujaamas ja ootan oma lendu Melbourne'i. Lend väljub kell 06.30 ehk siis mul on piisavalt aega trükkida mõned laused oma blogi tarvis.

Eelmine esmaspäev tegin tööl olles kiire otsuse, et kolin Gold Coastist Melbourne'i. Esialgu oli veel variandiks Sydney aga kuna olin Melbourne'i kohta ainult head kuulnud siis otsustasin selle linna kasuks. Miks Gold Coastist lahkun? Põhjuseid on mitmeid. Peamine põhjus on, et sooviks paremat töökohta omale. Tunnitasu osas oli Georges Paragon täitsa ok restoran aga viimastel nädalatel olin tööl kõigest 3-4 päeva nädalas, mida oli ilmselgelt vähe minu jaoks. Teine põhjus on muidugi see, et olles siin riigis tõenäoliselt kuni selle aasta oktoobrini siis on minu arust mõtekas natuke ringi vaadata ja elada läbi uusi kogemusi uute kohtade ja inimeste näol. Melbourne on juttude järgi numero uno linn restoranide poolest. Neid on  seal rikkalikult. Loodetavasti leian omale tasemel restorani kus motivatsioonist puudust ei tule nagu see viimastel nädalatel Georges Paragonis oli. Esialgu elan backpackeris 4 päeva ja reedest on mul loodetavasti oma elamine olemas. Midagi on juba soolas ka aga kindel on see alles siis kui olen sisse kolinud. Ootan huviga mida on Melbourne'il minule pakkuda. Loodan, et sellest tuleb unustamatu kogemus:)

Gold Coasti kohta veel nii palju, et kel soovi lõputuid randasid nautida ja pidu panna siis selleks on see koht arvatavasti parim Austraalias. Surfers Paradise on selle teema keskpunkt. Nii, et lennake kohale ja testige ise järgi:) Kindlasti ei välista ma, et siia kanti tagasi satun. Vaatame kuidas on olukord siis kui suvekuud läbi saavad Melbourne'is. Vabalt võib juhtuda, et hakkan soojast kliimast puudust tundma ja suundun lähis-troopikasse tagasi. Aga siis juba tõenäoliselt Brisbane'i. Maiks-juuniks on linn ehk ka natukene kosunud pärast suuri uputusi ja ka vihmahooaeg peaks läbi olema kindlasti. Hetkel on Melbourne'is ilus suvi nii, et ilma osas ei muutu minu jaoks veel midagi niipea:) Let the new adventure begin...

2 comments:

  1. Hommik! Millal midagi uut jälle kirjutad? Olin 2222-s külastaja :)

    ReplyDelete
  2. varsti kirjutan:) pole vaimu peal hetkel

    Aivo

    ReplyDelete