8 February 2011

Tervitused Melbourne'ist!!!

Tere ja hallo!!!

Rahva tungival soovil ja minu blogi ylemaailmse populaarsuse t6ttu olen vist yhe kirjatyki v6lgu mulle tundub:) Pole lihtsalt viitsimist olnud midagi trykkida siiamaani. Muide t2nane blogi tuleb ilma t2pit2htedeta nagu m6ni terane lugeja juba m2rganud on. Olen Melbourne'i kesklinnas, Swanston street'il internetipunktis ja siin ei ole eesti keelset klaviatuuri.

Hetkel olen t88l nii 8elda ehk siis t2psemalt on mul paus kahe vahetuse vahel. Hommikune vahetus on 9-st 15-ni ja 6htune vahetus 17-st umbes 22-ni. T88le sain alles hiljuti. Esimesed n2dalad ma p6him6tteliselt Melbourneis ainult puhkasin ja v6tsin asja l6dvalt. Nagu ytleb ka venelaste ytlus, et ega t88 ei ole hunt kes metsa p6geneb:) Aega on sellega. Nyyd olen igal juhul j2lle t88rutiinis sees ja k6ik sujub nagu alati. T88tan restoranis mille nimeks on The Italian. Kel huvi v6ib selle resto kohta lugeda asjlikumat kirjeldust siit. Ytlen kohe 2ra, et v6rreldes seda restorani minu eelmise t88kohaga Gold Coastil on erinevus v2ga suur. Kui nyyd h2sti j2rele m6elda siis Georges Paragon Gold Coastil on vist yks n6rgemaid restorane kus eales olen t88tanud. Ma parem ei hakka pikemalt peatuma sellel teemal. See oli j2llegi teistsugune kogemus ja ma ei hakka kedagi ega midagi maha tegema. Las j22b! Sain lihtsalt kinnitust, et inimesed on v2ga erinevad ja igal peakokal ja restoraniomanikul on oma n2gemus kuidas restoran peaks toimima ja kuidas raha tegemine peaks k2ima. Edu neile!

The Italian'i leidsin aadressilt http://www.gumtree.com.au. Inimesed kes otsivad t88d, v6i soovivad midagi osta ning olles ise Inglismaal, Austraalias, Uus-Meremaal jne siis tasub seda linki vaadata. Lehekylg on t2iesti tasuta ja sisaldab v2ga palju erinevaid kuulutusi. Tasub bookmark'ida see endale:)

P6him6tteliselt siis lugesin kuulutust gumtree'st ja helistasin kohe, et uurida kas on t88koht saadaval. Peakokk Anthony, kes ise on iirlane, kutsus mind vestlusele j2rgmiseks p2evaks. Vestlus l2ks libedalt. R22kisime minu restorani kogemustest ja loomulikult jalgpallist:) Sellest viimasest ei saa yle ega ymber:) Peakokk on Aston Villa f2nn kui kedagi peaks huvitama. Leppisime siis kokku, et l2hen proovip2evale ja vaatame kuidas asi v2lja tuleb. Proovip2ev l2ks h2sti nagu arvata oli - sain oma esimese t88 Melbourne'is. Minu p6hit88 on grill ehk siis erinevad linnu- ja loomaliha toidud mida ma grillil v6i ahjus kypsetan. Pole ennem kunagi seda teinud kuigi teoreetiliselt ma tean mis teha tuleb, kuna olen oma eelnevates restoranides seda n2inud p2ris palju. Usun et sellest tuleb m6nus kogemus. Proovip2ev oli eelmine laup2ev mis oli ysna kiire. Eks see oli ka hea selleks, et ei tekiks valearusaama, et k6ik on lihtne ja kiiret pole kuskile nagu n2iteks t2na:) Yldiselt ongi grillil t88tamine lihtne aga lihtsalt meeletult kiireks v6ib minna ja siis tuleb olla parimas vormis muidu k6rbeb liha ja l6puks ise kaa:) Seda ei soovi keegi...

Aitab t88st, r22gin parem paari s6naga oma elamisest ja Melbourne'i kogemustest. Elan hetkel Collingwood Backpackeris. Tegemist on hosteliga mis asub Collinwoodi linnaosas umbes 15 min trammis6idu kaugusel kesklinnast. T2itsa m6istlik kaugus. Algselt oli plaan olla seal ainult m6ned p2evad ja siis oma tuba leida. Aga kuna seltskond on seal 2ge ja kogu see hostelis elamine on uus kogemus siis m6tlesin, et j22n pikemaks ja loon omale tutvusi. Hostel on v2ga kirju rahvuste poolest. Ma parem ei hakka loetlema:) Elu on seal v2ga m6nus ja chill. Toas kus elan on veel 2 tyypi kes on p2rit inglismaalt ja iirimaalt. V2ga s6bralikud inimesed. N2dalavahetustel k2ib hostelis k6va trall. Juuakse palju paki veini ehk gooni. Peamine p6hjus miks seda juuakse on see, et ta on odav. Odavamad maksavad umbes 10 daala 4 liitrit. Olen seda paar korda joonud ja ei ole v2ga hea ytlen ausalt. Nii, et limpsin vaikselt oma 6lut ikka kui on v2ike pidu v6i istumine. 6lle vastu ei saa miski. V6ib olla ainult vesi...aga see pole alkohol:)\

Melbourne ise on v2ga huvitav linn. Ma ytleks, et see on nagu ylisuur Tartu. See linn peidab endas palju muusikat ja kunsti. V6ib 8elda, et see linn on ka natukene hipilik. Aga see ongi asja v6lu minu arust. R22gitakse, et Melbourne on k6ige euroopalikum linn Austraalias. Ja ma olen sellega n6us, et ta on v2ga euroopalik. Varsti panen ka video yles kui uues elukohas olen kuna hosteli internet ei ole just p2ris see. Yks elukoht juba koidab aga kindel ei ole veel midagi. Hostelis on kyll omamoodi lahe aga kaua ma ikka seal elan seda yhika elu.

Hakkan t88le tagasi liikuma. Yritan see n2dal veel midagi siia kribada aga ma ei luba midagi:) Vaatame seda asja...

Head Aega!

P.S. Muide ilmad on siin v2ga muutlikud, Yks p2ev oli ilm nagu Gold Coastil - kuum ja niiske. Aga tavalislt on siin natuke ikka jahedam kui Queenslandis. Ja ilm muutub v2ga kiirelt. 8eldakse, et Melbourneis k2ib neli aastaaega yhe p2evaga m6nikord.

2 comments: